Jak podat výpověď smlouvy UPC?

Formulář pro výpověd na stránkách UPC jen tak nenajdete. Je šikovně schovaný. Najdete pouze telefonní kontakt na jejich infolinku, kde vás budou za každou cenu přesvědčovat, aby jste smlouvu nevypovídali, nabízet slevy apod. Musíte tedy zapátrat přímo na diskusním portálu UPC fórum, kde také najdete podrobnější informace jak v případě výpovědi služeb UPC postupovat.

  • Vzor výpovědi služeb UPC najdete v tomto článku.
  • Výpovědní doba je 1 měsíc, a běží od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, v němž byla doručena UPC.
  • Vypovědět lze i jednotlivou službu.
  • Nezapomeňte na sjednanou minimální dobu užívání. Obvykle trvá 3 měsíce od uzavření smlouvy. V této době nelze podat výpověď.
  • Účastník je povinen vrátit zařízení UPC nebo doplňkové zařízení, které mu bylo poskytnuto nejpozději do 7 dnů od data ukončení smlouvy. K tomu zařízení je nutné vyplnit a přiložit protokol o vrácení zboží. Ke stažení najdete zde.
  • Vrácené zboží (set-top box nebo modem) se doporučuje při odeslání (poštou) pojistit na 5000,- Kč.

Výpověď je nutné poslat doporučeně na adresu:
UPC Česká republika, s.r.o.
P. O. Box 53
130 11 Praha 3

Nejpozději do 7 dnů od data ukončení smlouvy zašlete zařízení (set-top-box/modem/telefon), které Vám UPC zapůjčilo, na adresu:
UPC Česká republika, s.r.o.
Kostomlatecká 20/39
288 02 Nymburk

Jaké jsou vaše zkušenosti s výpovědí služeb od UPC?

50 komentářů u „Jak podat výpověď smlouvy UPC?

  1. Gabriela

    Dobrý den
    Poprosila bych o radu,protože jsem z toho zblblá.Na jakou adresu odeslat při ukončení smlouvy to jejich zařízení?!Na jejich stránkách kde je vzor protokolu je adresa Pohořelice a tady zas někdo psal že se to posílá do Nymburka?!Kde to mám teda odeslat?!Děkuji moc za radu

  2. Cindy

    Prosím o radu, 6.9.2016 jsme uzavřeli smlouvu na internet od UPC. Chci ho ukončit. Mám podat písemnou výpověď v červenci nebo až v srpnu, že ukončuji s nima k 6.9.2017 smlouvu?
    Díky za odpovědi. Cindy
    .

  3. Peter

    dobry den , mam internet od upc este len 4 dni no chcem to zrusit – stornovat . budem platit pokutu , ma niekto skusenosti ? je tam nejaka lehota od podpisu zmuvy kedy mozem stornovat bez udania dovodu ? dakujem velmi pekne

  4. Robert

    Dobrý den, chci také podat výpověď u společnosti UPC a to vzhledem k tomu, že se jako zde další lidi stěhuji. Našel jsem v deskách smlouvu z roku 2008 kde je logicky číslo smlouvy a toto číslo vby mělo souhlasit s variabilním symbolem … A to je právě ten problém když jsem koukal na nynější variabilní symbol tak je jiný. Volal jsem na UPC a bylo mi sděleno že od roku 2012 mám jiný variabilní číslo a tedy asi i jinou smlouvu nevím jak tomu mám rozumět. Prý došlo k řečíslování atd to mě vysvětlovala ta paní a že platí to nové číslo začínající na 3….. , ale já mám smlouvu s číslem začínajícím na 2…. A tak se ptám na jaké číslo smlouvy mám dát výpověď. Tady by právě mohl být další chyták od UPC …

    Asi pošlu výpovědi dvě na obě čísla, protože tato firma je tak neseriozní že čekám problémy …

    Děkuji za odpovědi.

  5. Jirka(věrný zakaznik)

    Mám dotaz.27.10.2015 Jsem si nechal udělat UPCDigital klasik +na 12měsiců (věrnostní období)v bytě v podnájmu se souhlasem majitele.V červnu2016 jsem se ale odstěhovat.V novém bytě jsem už nechtěl UPC tak jsem zažádal o ukončení smlouvy.Bylo mi řečeno že nesplňuji k datům 15.6.016podminky o ukončení.Pokud bych to ukončil předčasně tak je penále.To jsem chápal tak jsem si nechal převézt na tuto novou adresu znovu UPC ze stejným HD boxem co jsem používal ve starém bytě.Říkal jsem si že v novém bytě se (dokoukám)do splnění závazku na 12 měsíců.Dnes jsem podal znovu žádost o ukončení a přišlo rozčarování v podobě že jsem se znovu stal účastníkem 12 měsíčního programu.Jelikož používám UPC na jiné adrese.Tak jsem podal stížnost telefonicky na reklamaci.Tam mě řekli že jsem si měl nechat zapojenou kabelovku na staré adrese.A vyznělo to že mám platit i když tam nejsem.Ja jsem podle logického myšlení se chtěl dokoukat to co platim do ukončení 12měsicu na nové adrese.A teď jsem se díky odstěhování stal znovu 12mesičním věrným zákazníkem.Co to je za hloupost.Změna bydliště má vliv na další prodloužení závazku.Je to Kocourkov.Pokuď bych chtěl znovu ukončit tak nesplňuji 12 měsíční lhůtu a musím zaplatit penále o předčasným ukončením.Mám podané stížnosti a doufám že logika zvítězí nad blbosti a nelogickych praktikách této společnosti.

  6. MICHAL

    Zdravím všechny zde řešení problému s JPC mě přivedlo až sem,jedná se o následující : Mám JPC pul roku internet a stěhoval jsem se v rámci jednoho města na jinou adresu.Před tím jsem byl ujištěn že i na nové adrese je pokrytí v pořádku a že mě ihned zapojí , jak budu přestěhován. Dnes je to měsíc a výsledek nula! Volal jsem stokrák na tu jejich linku,pokud to tam někdo vubec vzal,bylo mě řečeno : PANE TA SITUACE SE ŘEŠÍ BEZ OBAV DO 3 PRACOVNÍCH DNU VÁS ZAPOJÍME,samozřejmě nic a navíc chcou po mě zaplatit i dobu co od nich žádnou službu nemám! Dávám jim dnes výpověd a VŠEM LIDEM JPC NIKDY,NIKDY,NIKDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Pavel Koudelka

    Věrnostní období mně končí 4.6.2016. Mám podat výpověď v květnu s tím, že výpovědní lhůta skončí na konci června nebo mám počkat s podáním výpovědi až po 4.6.2016 abych se vyhnul případné sankci za předčasné ukončení?
    Díky za odpověď.

  8. Josef Čihák

    Co opravňuje upc k tomu, že chtějí číslo občanského průkazu?

  9. Petr

    Připojim svojí aktuální zkušenost s výpovědí smlouvy – všechno proběhlo bez potíží. Výpověď (jen kabelovka, internet od nich nemám) jsem poslal pár dní před koncem listopadu, takže jsem měl trochu obavy, jestli to nějak neprotáhnou a nepřijmou až v prosinci, čímž by se mi smlouva protáhla o další měsíc. Začátkem prosince přišel očekávaný ukecávací telefonát, ale slečna na drátě rychle pochopila argumenty pro ukončení smlouvy (přechod k O2 kvůli programům, který UPC nemá) a ukecávání vzdala. Další telefonát nepřišel. Nepřišlo ale ani žádný potvrzení přijetí výpovědi (kupodivu ani od pošty, přestože jsem to posílal s dodejkou). Až na dotaz, někdy v půlce prosince, potvrdili, že výpověď přijali a že lhůta běží od začátku prosince. Prvního ledna už televize nešla, za pár dní přišlo SIPO, přes který jsem UPC platil, tam taky všechno v pořádku, měsíční platba tam už nebyla, místo toho přišlo mailem vyúčtování zbývajícího období. Poslal jsem poštou settopbox, za pár dní přišla SMS s potvrzením, že balíček přišel. Takže pokud si za pár měsíců nevzpomenou, že něco neni v pořádku a že mi účtujou pokutu s úrokama, bude všechno opravdu v pořádku…

  10. Lada

    Dobrý den,
    prosím o radu s UPC! Bydlím od ledna v Praze a nechali jsme si 5.1.2016 zavést internet, jsme ale naprosto nespokojení, rychlost večer padá na 1-2Mb/s což je hodně velká bída. Mám právo na odstoupení od smlouvy? Na stránkách píší něco o 14 dnech při sjednání přes telefon (což jsem učinila). Chystám se osobně na pobočku, tak chci mít jistotu, že vím, na co mám právo.

    Mnohokrát děkuji!

  11. Arny

    Čerstvá zkušenost s UPC říká, že jsou to neskuteční šmejdi. Přítelkyně syna volala na jejich linku ohledně výpovědní lhůty, samozřejmě jí řekli, že je 2 měsíce, jenže to není pravda, je to jen jeden měsíc. Takže výpověď urychleně přijali a teď sms sdělili pokutu 2000,- za nedodržení smlouvy! A dávejte si pozor, pokud vám pošlou protokol o vrácení zařízení – už to není do Nymburka, ale do Pohořelic… Balíček se zařízením jsme jim posílali do rukou a ještě si od pošty vyžádali službu, že to opravdu převzali. Jsem zvědavej, co si vymyslí, že chybí…
    UPC už nikdy!!!!

  12. Jozef

    Dobry den,
    od 1.2. 2016 zase meni UPC tarify a cennik, a moj tarif FIBER POWER 40+ zanika a automaticky mi zmenia tarif a navysia cenu. Sluzbu uz vyuzivam asi rok, ale som prekvapeny, ze vernostne obdobie mi konci 20.11.2016, takze ako keby to bolo uzavrete na 24 mesiacov. Chapem tomu spravne, ze teraz pri zmene podmienok mozem podat vypoved bez akychkolvek sankcii a zmluvu uplne vypovedat?
    Dakujem za odpoved…

  13. Martin

    Děkuji autorovi za článek a děkuji přispěvatelům za cenné rady. Z toho co jsem si přečetl mi je zle, jak tahle firma vydrbává se svými dlouholetými zákazníky. Na základě vašich komentářů jsem se rozhodl, že výpověď spolu s modemem osobně zanesu na adresu, kterou mě ochotně sdělila operátorka na lince. Doufám, že tímto si předejdu řadě komplikací a také dofám, že vše proběhne hladce. Budu vás informovat jak to nakonec dopadlo.

  14. Dominik

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda zařízení, která mam pronajmuté od UPC musim poslat postou, nebo jen můžu vrátit i osobně. S pozdravem Dominik

  15. Jitka

    Koncem srpna jsem zaslala výpověď a po 3 dnech i zařízení do Nymburka. Mám u sebe podací lístek, dodejky, zařízení jsem i ofotila.
    I přesto, že má UPC dát vědět, že výpověď přijala, nikdo mě nijak nekontaktoval. Po 3 týdnech jsem jim tedy napsala přes kontaktní formulář. Dostalo se mi odpovědi, že výpověď přijali a dále: „Zapůjčené zařízení evidujeme k dnešnímu dni jako nevrácené. Zařízení se odepisuje ze smlouvy do 4 týdnů.“ Nechávají si posílat dokumenty a zařízení na různé adresy a po 3 týdnech si je nedokážou dát dohromady? Doufám, že druhá věta o odepsání znamená, že sami zařízení označí jako předané v termínu a nebudu mít žádné problémy.

  16. Jana

    Pro pana Lukáše :

    Mockrát děkuji za radu :)
    Ještě by mě zajímalo – na UPC lince mi jiná slečna řekla, že mohu zařízení vrátit i osobně a to na adrese U nákladového nádraží 6, Praha 3. Mile ráda to udělám, zdá se mi to jako nejjistější způsob vrácení. Ovšem zajímá mě – musím i přesto sepsat protokol o vrácení nebo jej sepíšou sami na té adrese?

    Děkuju za odpověď

  17. Lukáš

    Odpověď pro paní Janu:

    Ano, slečně můžete věřit. Pokud jste smlouvu uzavřela 13. září 2014, tak vám věrnostní období trvá 12 měsíců, jak je psáno ve smlouvě. Když vypovíte smlouvu v srpnu, tak se vám aktivuje měsíční výpovědní lhůta tzn. že věrností období dodržíte, neboť zaplatíte za všech 12 měsíců.

  18. Jana

    Dobrý den, doufám, že sem ještě někdo chodí a odpoví mi.
    Mám s UPC smlouvu už asi 3 roky na tv a internet. Stěhuji se do místa kde UPC nemá pokrytí.
    Dozvěděla jsem se, že jsem členem tzv věrnostního ´´klubu´´ a tak mi poskytují slevy na služby, která trvá rok a každý rok jí prodlouží na další rok. (Tato sleva je 200kč měsíčně a pokud zákazník UPC vypoví, platí tuto slevu tolikrát kolikrát jí využil, neeee to co mu do konce smlouvy zbývá. Čím déle smlouva trvá, tím vic zaplatíte, když odejdete.)
    Vzhledem k tomu, že jsem smlouvu podepisovala dne 13.září bych tak tedy platila 11x 200kč slevu, to máme 2200kč a ted se chci zeptat – mám UPC vypovědět ted v srpnu nebo až v září, abych neplatila 11x 200kč ale třeba jen 1x 200kč?
    Slečna na lince mi řekla, že to máme vypovedět teď a nebudeme platit nic (kromě posledního vyúčtování), prý to bude akorát.
    Nj, ale můžu jí věřit? Asi těžko.
    Máte zkušenosti nebo co se vám zdá logičtější?
    DĚKUJU!

  19. Věra Slavíková

    Dobrý den,
    děkuji mockrát za návod, jak se bezpečnou cestou zbavit závazku s UPC. A také děkuji za všechny poučné komentáře.
    Jdu do boje :-)
    o průběhu Vás budu informovat.
    Zdravím Věra

  20. Marek

    Dobrý den, chtěl bych se touto cestou podělit o svoje zážitky se společnosti UPC. Z důvodu stěhování na adresu, kde není možné využívat služeb této společnosti jsem poslal doporučeně písemnou výpověď, která byla akceptována a po uplynutí výpovědní lhůty byly služby odpojeny. Dle instrukcí na stránkách UPC jsem přesně vyplnil protokol o vrácení zařízení a na začátku prosince 2014 doporučeně odeslal v pojištěném balíku na adresu do Nymburka. Během několika dní přišlo formou sms potvrzení o obdržení zařízení.
    Balíkem jsem společně posílal modem, kabel, nabíječku a CA modul včetně karty. Vše bylo pečlivě sepsáno v protokolu včetně výrobních čísel.
    Bezmála po půl roce přesně 21.4.2015 jsem byl formou sms kontaktován, že byla dopisem odeslána upomínka s výzvou o vrácení zařízení. Okamžitě jsem telefonicky kontaktoval UPC, kde mi bylo zděleno, že opravdu nemohou dohledat CA modul s kartou( modem s příslušenstvím dorazil v pořádku). Chtěly po mě vědět poštovní podací číslo, pod kterým jsou schopni ztracené zboží dohledat. I když jsem na tyto věci pečlivý, tak se mi opravdu nepodařilo po stěhování a bezmála půl roce podací lístek dohledat. Nastalou věc řeší reklamační oddělení UPC, ale operátorka naznačila, že bez podacího lístku moc šancí na dohledání nebude.
    Pokud by někdo balík otevřel několik dní nebo i když přeženu měsíc po odeslání, je tu stále možnost všechno dohledat a případně reklamovat poštovní služby. Nejsem si v žádném případě vědom svého pochybení a už z principu nejsem ochoten zaplatit UPC ani korunu.
    Pokud někdo z Vás bude vědět o nějakém východisku, budu rád za každý příspěvek. Oslovit poštu už mě napadlo bohužel evidují pouze podací čísla a adresáta.

  21. Roman

    Zdravím. Před necelým rokem jsem od UPC dostal slevu na internet, podmínkou byl podpis smlouvy na dva roky. Čili za rok a něco smlouva vyprší. Přesně k datu konce smlouvy bych chtěl spolupráci s UPC definitivně vypovědět. Času je tedy více než dost. Na co si mám dát setsakramentsky pozor a co na mě bude firma zkoušet? Stěhovat se nehodlám a důvod výpovědi tak jako tak nejsem povinen sdělovat. Díky.

  22. Ajulka

    Dekuji za tyhle stranky a info v nem.Dnes jsem k upc volala ze chci vypovedet smlouvu kabelove televize ..po precteni prispevku se tedy mam na co tesit :-/

  23. kubik256

    My jsme ukončili smlouvu před cca 6ti měsíci s tím, že UPC to stejně o měsíc o dva „natáhne“ a ukončí to až k prosinci. Tak tak jsme s tím počítali už tak nějak dopředu.

    Vše jsme ukončili dle návodů, zařízení poslali tam, výpověď zase jinam, vše pojistili, vše doporučeně. Jaké bylo moje zděšení, když mně včera začalo UPC upomínat, že jsme nevrátili CA modul a chtějí po nás 2 tisíce pokutu.

    Mám svědka, že jsme v balíku posílali Surf modem spolu s CA modulem a kartou. Bohužel balík už má u sebe UPC a jestli někdo ze zaměstnanců část zásilky odcizil, tak nevím jak jim mám dokázat, že od nás to odešlo vcelku.

    Má někdo podobnou zkušenost? Nedá se obsah zásilky například odvodit od váhy na podacím lístku?
    (je zde váha 0,763kg …nejsem si jistý kolik udělá balík)

    Děkuji všem.

  24. Jakub

    Děkuji za bleskovou odpověď. Praha pro mě také přichází v úvahu. Předpokládám tedy, že na té korespondenční adrese z této stránky.

  25. Eva

    Jakube, já jsem telefon osobně vracela, ale ne v Nymburce. Vracela jsem ho v Praze. Dali mi potvrzený protokol o vrácení zařízení.

  26. Jakub

    Ahoj, je možné odevzdat zařízení přímo u nich na adrese v Nymburku? S tím, že mi potvrdí převzetí? Zkoušel to někdo?

  27. Aldan

    Neseriózní firma. Jaké jsem měl těžkosti cca před 3-mi lety s vypovězením služby internet a TV nebudu popisovat. Uvedené příspěvky a jejich obsahy potvrzuji. Je tomu skutečně tak.
    Dnes jsem se rozhodl zbavit se pevné linky od nich, takže se musím obrnit, ale nic jim nedaruji.

  28. Eva

    Dobrý den,
    i já mám velmi negativní zkušenosti s výpovědí smlouvy u UPC. Výpověď jsem poslala doporučeně 27. 11. 2014. 28. 11. (pátek) jsem se dívala na stránky České pošty zda byl dopis převzat a dozvěděla jsem se následující: ‚Uložení zásilky – adresát má P.O.Box‘ a ‚Dodání zásilky na jinou adresu‘. Podle obchodních podmínek UPC není rozhodující pro výpověď datum jejího odeslání ale doručení resp. převzetí od UPC!!! V pondělí 1. 12. Jsem se znovu podívala na stav zásilky a zjistila toto: ‚1. 12. Uložení zásilky – adresát má P. O. Box‘ a ‚Dodání zásilky‘. Tímto se mi prodloužila smlouva o další měsíc. Co k tomu dodat. Je to neseriózní firma a koncem měsíce zřejmě schválně nepřebírají poštu. Její služby už nikdy využívat nechci a nebudu.

  29. Zdeněk

    27. 11. jsem podal výpověď přes kontaktní formulář. Přišlo mi automatické potvrzení a já byl přesvědčen že od dalšího měsíce už běží výpovědní lhůta. Terve 2. 12. mi ale na požadavek odpověděli s tím že výpověď je nutné podat písemně. Bohužel se tím výpovědní lhůta posouvá o další měsíc. Takže pozor na tenhle trik.

  30. Renata

    Dobrý den. Každým rokem jsem vypisovala formulář od UPC o ukončení smlouvy a základě jej, mi vždy zavolali a snažili se domluvit o prodloužení a popřípadě nechat cenu původní. Byla jsem vždy zatím spokojená. Nemusela jsem nic podávat písemně. Vždy vše proběhlo telefonický bez potíží.
    V loni jsem si od nich odkoupila modem TECHNICOLOLOR TC7200 ED3.0. a dne 12. 11. 2013 mi ho technik nainstaloval.
    Tento rok bych chtěla postupovat stejně, ale teď nevím, jaké datum výpovědi bych měla napsat, když internet ke dni 13. 1. 2009 a modem ED3.0. a dne 12. 11. 2013 a jestli to mohu napsat společně nebo musím každý produkt zvlášť.
    Předem děkuji za Vaše odpovědi.

  31. vranapafka

    Moc děkuji za tuto stránku. Už s nimi mám jednu blbou zkušenost při snižování tarifu a tak jsem ráda za tyto informace ohledně vypovězení smlouvy. Díky

  32. adriana

    Zcela souhlásím, je to nebetyčně příšerná společnost. Díky za info.

  33. Tomas Blazek

    Diky za tuto stranku!
    Ja jsem byl nucen zrusit UPC internet, protoze jsem prestehoval v Praze na jinou adresu…
    Svete div se: UPC nema pokryti na Praze 9 v okoli O2 areny!!
    Nicmene diky tomu me nikdo ze zamestnancu nepresvedcoval, abych zustal.

  34. Lenka

    Zdravim, ještě že jsem našla vaši stránku, jelikož na UPC jsem nenašla formulář na Výpověď ani kam ji zaslat. Chci dát výpověď z důvodu ,že nedávaj Premier league atd., přemlouvali mě ,že mi dají slevu na filmové balíčky atd., nevim co na tom nechápou, když chci fotbal a né filmy!!!
    děkuji :)

  35. Martina

    Ahoj,

    jaký datum ukončení smlouvy se myslí ohledně vrácení modemu? Pošlou z UPC nějaké vyjádření, že smlouva zaniká dnem ….?

    Děkuji za odpověď.

  36. Michal

    Mám podobné zkušenosti, v květnu jsem volal na upc že se stěhuju. Řekli mi že mám poslat dopis a zařízení tam a tam a zaplatit poslední vyúčtování a že po obdržení mě informujou že jim modem přišel v pořádku. Vše jsem udělal a odpověd od nich žádná , tak jsem jim tam volal že mi nepotvrdili odpovědí nic , to mi řekli že jim to přišlo a že mám uhradit poslední fakturu kterou jsem ovšem také uhradil jenže mi tvrdili že jim nic nepřišlo , platil jsem to formou složenky a bál jsem se že jak jsem se stěhoval že jsem ústřižek vyhodil , ale naštěstí jsem ho našel a hned jim to okopčený poslal . Řekli mi že je teda vše vpořádku byl jsem u nich zákazníkem 5 let. Po čtvrt roce mi přišel dopis že jim dlužim 2000Kč za předčasné ukončení smlouvy tak sem tam opět volal mluvil jsem snima pomalu půl hodiny při zrušení mi řekli že jim platit nic nebudu že to mám bez závazku a že jsem u nich už delší dobu a najednou po mě chtějí zaplatit takovou částku takže jsem poslal stížnost a teď čekám na vyjádření . Jsou to pěkný zloději , lháři,hajzlové už nikdy nezvažuji o jejich služby tímto jsem udělal za touto firmou vykřičník

  37. Vítězslav Treu

    Super návod, díky. Moje aktuální zkušenost s výpovědí služeb u UPC. Zavolal jsem na UPC, operátorka mi sdělila, že výpověď o kterou žádám, nesplňuji podmínky, jelikož jí ukončuji po 11 měsících a 17 dnech, chybí mě tedy 13 dní k tomu, abych podmínky splnil. Dozvěděl jsem se tedy, že pokud ukončím k 1.9.2014 kdy se budu stěhovat(smlouvu jsem uzavíral 13.9.2013), budou mi účtovat cca. 3000 korun za nevyužitou slevu na službách. Podotýkám, že sleva na internet a TV byla cca. 100 kč mesíčně. Tudíž jsem to musel udělat tak, že jsem výpověď podal k 30.9.2014, s tím, že mi sníží rychlost netu na 5Mbit/s, takže budu muset zaplatit za devátý měsíc 399 Kč.
    Jen tak vyhozený prachy do luftu, na druhou stranu lepší jak platit tři litry. Ale jsou to hovada nenasytný!!!
    Do kelu s něma.

  38. Petr

    Tak jsem si tady přečetl info jaké jsou zkušenosti,tak uvidím podal jsem výpověď.Vše doporučeně i s dodejkou.

  39. petr

    Nedejte na telefonni linku upc. Jenom vas tahaji na ni za nos. S touto zasranou firmou jednejte jen pisemne pres doporuceny dopis. Jinak sluzbu nikdy nevypovite. Vsak uz dostali milionovou pokutu za klamani zakazniku nekolikrat a furt se jim to vyplati. Diky autorovi tohotowebu za tuto stranku. Dozvedel jsem se vic nez od zamestnancu upc.

  40. Jana Palečková

    Žádala jsem o slevu naopak jsem další měsíc platila o 520 kč víc jsem důchodkyně a nemám na vyhazování jsem znechucena.

  41. Veru

    Zkušenost s UPC:
    Uzavřela jsem smlouvu s UPC na dobu neurčitou (asi jako všichni) na kabelovou TV se slevou na rok od 22.4.13 do 22.4.14 s pronajatým set top boxem….propásla jsem ale ukončit měsíc předem, jak mi tvrdili, tak jsem svou výpověď UPC poslala na začátku dubna – s dodejkou písemně, obdrželi ji 10.4.14. Nikdo doteď zpětně nereagoval, na callcentru jsem volala již 3x od té doby. Jednou mi tvrdili, že mi nemohou říct kam mám poslat zařízení, že je to tajná informace, ať čekám na vyzvání od nich telefonicky…. pak že mají 10 dnů od obdržení mé výpovědi se k ní vyjádřit, což do teď nikdo neučinil, takže vlastně porušují svoje vlastní nařízení? Nebo každý na callcentru může klientům tvrdit něco jiného? Ač jsou hovory monitorované? Mno tak dál, pak mi tvrdili, že tu výpověď mají a že se mi určo někdo ozve (zase)…. mno a že mají těch 30 dnů na výpověď. Jiná paní na callcentru mi tu adresu nakonec bez problémů dala a divila se proč mi to ta jiná nedala, že to není tajné . Já tedy konečně set top box odeslala… Naposledy jsem byla opravdu rozčílená a paní na callcentru mi prostě uprostřed věty popřála pěkný den a položila telefon….to je jednání co? fakt super…dokonce mi udělali i reklamaci na ukončení těch služeb, mno a jako perlu mi poslali další vyúčtování, ale tentokrát již bez té slevy a chtějí zaplatit další měsíc…myslela jsem si že odejít bude snadné, ale ono ne, asi by měli pochopit, že takhle se klienti fakt nezískávají…takže co? Budu čekat, zda mi písemně výpověď přijde jak mi paní na callcentru tvrdila, protože se nikoho jiného nedovoláte a na vyplněné formuláře na jejich stránkách na dotazy nikdo nereaguje….a proto se ptám, dá se jim nějak pohrozit, obrátit se třeba na telekomunikační úřad nebo ČOI?

  42. Petr Slon

    Přečtěte si pořádně jejich obchodní podmínky. Udělal jsem to přesně podle nich a vše problehlo bez problémů. Při vracení ovladače a konvertoru se mi osvědčilo poslat jim to jako „Balík do ruky“ od České pošty. Tam se vrací potvrzení o převzetí. Případné poškození je jako forma pojištění zohledněno v ceně. Uvědomte si, že ukončení smlouvy musí akceptovat. Nechal jsem si od nich jen internet.

  43. Danules

    pořád čekám až mi od nich příjde ukončení smlouvy odeslala jsem jim to 14.3.14 už jsem jim volala a pořád nic.Nevim jako na co se čeká,šmejdi!! Taky mi několikrát lhali !!!

  44. Tomas

    Sou to svině měsíc jim trvalo, než mi napsali, že mi na výpovědi chybí podpis.

  45. luukas svoboda

    S vypovedi UPC mam spatnounou zkusenost: poslal jsem vypoved dopisem. Nastesti doporucene. Oznamili mi, ze dopis obdrzeli az dalsi mesic a tudiz umele prodluzuji dobu platnosti smlouvy. Nastesti pomoci podaciho cisla lze dohledat.

  46. marcela

    ahoj jo presne tak taky mam snima spatnou zkusenost.maji divny jednani.uz snima nechci mit nic spolecnyho.kdyz tam volam tak mi lzou.tahaji me za nos.mam jich uz dost.delaji potize.vypoved chteji poslat doporucene.to nechapu.je to banda

  47. Lucka

    Super nápad,vytvořit tuhle stránku. Chtěla jsem vypovědět smlouvu na digitální televiti,a přesně jak píšete-pořád mi volali a přesvědčovali,jaké mám výhody,kolik ušetřím, apod.Dala jsem jim jasně na srozumněnou,že ji chci vypovědět, a už je klid.Nesmíte se nechat „ukecat“.

  48. Martin

    Paráda máš u mě velký + super stránka ušetřil si spoustu času a hledání :)

  49. Robert Netrva

    Děkuji za tuto stránku, hodně mi to ušetří telefonování a dohadování se. :)

  50. Běla Linhová

    ze strany upc se jedná o úmyslné protahování odhlášení jednotlivé služby a neschopnost pracovníků jednat korektně,svědomitě a rychle.Rychle umí pouze přihlašovat a dodat zařízení ,ale nikdo není schopen si ho zpětně vyzvednout,aby nedošlo k možnému poškození při zásilkách poštou!!!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *